Grafik zajęć fitness - zaplanuj na sportowo swój tydzień...



  AKTUALNY GRAFIK

W ZAKŁADCE AKTUALNOŚCI



SPINNING -Zajęcia odbywają się w grupie, dzięki czemu nie mamy problemów z motywacją. Każde zajęcia są inne – inna muzyka, trasa, a więc nie grozi nam monotonia, która pojawia się na innych rodzajach zajęć. Godzina zajęć spinningu to spalenie do 1000 kalorii. Rytmiczna jazda na rowerze stacjonarnym polecana jest osobom otyłym, ponieważ nie obciąża stawów i jest skuteczny podczas odchudzania. Zapobieganie występowania kontuzji zapewni nam prawidłowa technika jazdy na rowerach..Systematyczna jazda na rowerze poprawia wytrzymałość i kondycję, wyrzeźbią mięśnie łydek, ud

oraz pośladków, zmniejsza tkankę tłuszczową, zwiększa wydolność układu krążenia (zapobiega chorobie wieńcowej i nadciśnieniowej) i układu oddechowego, wzmocnienia układ kostny oraz zapobiega osteoporozie. Kolejną zaletą tej formy treningu jest utrata zbędnych kilogramów. Nad intensywnością treningu czuwa trener, który narzuca obciążenia i tempo jazdy. Trening zaczyna się od rozgrzewki, później przechodzimy do właściwego treningu a kończymy stretchingiem z naciskiem na mięśnie pośladków, ud, łydek, pleców i karku.

FASTER PILATES - trening na zdrowy kręgosłupo niskiej i średniej intensywności (spalasz 200-450 kalorii)

Kameralne i spokojne zajęcia podczas których zawsze po krótkiej rozgrzewce wykonujemy ćwiczenia bardziej stabilne schodzące do pozycji poziomej. Dużo elementów pilates, rewelacyjnie wpływających na nasz kręgosłup oraz cały szkielet jak i gorset mięśniowy.

Body Workaut Basic - forma łagodniejsza  o średniej intesywności , trening całego ciała . Jest to świetna forma treningu na spalanie tkanki tłuszczowej , wymodelowanie sylwetki i poprawe wydolności organizmu .

Slim TBW (Total Body Workout) - Trening wyszczuplający całego ciała o zmiennej intensywności z obciążeniem (spalasz 600-750 kalorii).
Nowe, nieskomplikowane ćwiczenia wysmuklające wszystkie partie ciała, przyspieszające spalanie tłuszczu i uwidaczniające szczególnie ramiona, brzuch, nogi i pupę. Poczujesz mięśnie o których istnieniu nie miałaś pojęcia i będziesz świetnie wyglądać. Z ciężarkami, matami czasami stepami, gumami... Za każdym razem inne zestawy ćwiczeń: 35-40 minut w pozycji pionowej, 10-15 minut na macie

FIT BODY - trening  ogólnorozwojowy całego ciała ( spalamy od 300 - 500 kalorii )

Podczas treningu staramy się poruszyć jak najwięcej grup mięśniowych przy użyciu prostych ćwiczeń na ciężarze własnego ciała . , dodatkowego obciążenia , stepu lub piłek . Trening ma na celu wzmocnić i ukształtować nasze mięśnie . Zaczynamy od intesywnej rozgrzewki , a pózniej mamy część wzmacniającą .

FAT BURNING  - trening o dużej intensywności ( spalamy od 400 - 600 kalorii)

Podczas tego treningu staramy się pobudzić przepływ limfy i tkankę tłuszczową do spalania poprzez wykonywanie ćwiczeń kardiol jak i ujędrniania problematycznych grup mięśniowych z ud, pośladków, ramion, brzucha) poprzez ćwiczenia wzmacniające. Trening pomoże nam ujędrnić i wysmuklić sylwetkę oraz wzmocnić mięsnie nóg pośladków, brzucha i ramion.

BRZUCH WYZWANIE Trening modelujący konkretne partie mięśniowe (spalasz 350-500)

To energetyzujący trening, dzięki któremu będziesz mogła/mógł dynamicznie rozwijać swoje mięśnie brzucha i spłaszczać niepotrzebne wałeczki. Wystarczy ten trening raz w tygodniu żeby wyrzeźbić brzuch na tzw. "sześciopak", "kaloryfer" czy "kratkę". Trening ten stworzony jest w taki sposób, abyś mogła/mógł zacząć trenować bez względu na to na jakim jesteś obecnie poziomie i żebyś mogła/mógł systematycznie rozwijać swoje mięśnie. Czas trwania około 50min.

FITNESSKA Trening siłowy całego ciała o wysokiej intensywności (spalasz 550-650 kalorii)

Zajęcia tylko dla kobiet wzorowane treningiem obwodowym! Na sali fitness przygotowujemy stacje do wykonywania ćwiczeń w seriach po 30-45 sekund. Dzięki wysokiej intensywności i różnorodnym doborze, specjalnie wyselekcjonowanych dla kobiet ćwiczeń, gwarantujemy rewelacyjne rezultaty. Skaczemy, wspinamy się, biegamy, robimy brzuszki i sqady, dźwigamy tylko rozsądnie ;)

Czy ktoś jeszcze nie wie czym jest Zumba? Fenomen Zumby ogarnął całą Polskę i świat. Efektowny taniec latynoski, który łączy świetną zabawę i wysiłek fizyczny. Jeśli chcesz schudnąć i poprawić kondycję fizyczną, lubisz tańczyć ale brak Ci silnej woli i wytrwałości - przyjdź na Zumbę! Uwaga! Ten trening uzależnia. Fantastyczna prowadząca i pozytywnie zakręcona grupa ;)

MIX-MAX Trening ogólnorozwojowy całego ciała o średniej intensywności (spalasz 400-600 kalorii)

Rewelacyjne zajęcia po weekendzie lub po dłuższej przerwie, na rozruszanie mięśni i układu kostnego. Konkretna kondycyjna rozgrzewka, ćwiczenia ujędrniające i wzmacniające, bezpieczne rozciąganie oraz przyjemny relaks.
Mix styli: pilates, shape, brzuszki, BPU... oraz różnorodny sprzęt: piłki małe i duże, gumy, maty... Łatwe ćwiczenia, nie obciążające stawów, wzmacniające mięśnie i nadające im smukły wygląd, dla każdego niezależnie od wieku i poziomu sprawności fizycznej.

BIKINI WORKOUT Trening ogólnorozwojowy całego ciała o wysokiej intensywności (spalasz 500-650 kalorii)

Nowe, nieskomplikowane ćwiczenia wysmuklające wszystkie partie ciała, przyspieszające spalanie tłuszczu i uwidaczniające szczególnie ramiona, brzuch i pupę. Poczujesz mięśnie o których istnieniu nie miałaś pojęcia i będziesz świetnie wyglądać w bikini. Z gumami, na stepach, z ciężarkami... Za każdym razem inne zestawy ćwiczeń: 35-40 minut w pozycji pionowej, 15-20 minut ćwiczenia na macie i 5 minut rozciągania.

SHAPE Trening modelujący całego ciała o średniej intensywności (spalasz 400-550 kalorii)

Intensywna rozgrzewka do 20min angażująca przede wszystkim ramiona i nogi. Następnie ćwiczenia stabilne w pozycji pionowej i/lub na matach przypominają o mięśniach, o których zapominamy. Dużo brzuszków, ćwiczeń na ramiona, pośladki i uda.

UP - UDA, PUPA Trening modelujący konkretne partie mięśniowe (spalasz 350-500)

Po sukcesie zajęć BRZUCH WYZWANIE proponujemy bardzo intensywny trening doskonale kształtujący i podnoszący pośladki oraz wysmuklający uda. Dodatkowo poprawiający krążenie krwi, w dolnych partiach ciała, co spłyca i wygładza pomarańczową skórkę. Trening bardzo skoncentrowany, ale nie męczący: 35-40 minut, dlatego polecamy poprzedzić go treningiem na siłowni lub zajęciami TBW o godzinie 19:00.